18 Kasım 2023 Cumartesi

M*****

acı geçiyor, acı çekmiş olmak geçmiyor denmiş,
bilirim, zehirli tadı kalmıyor belki ama izi baki.
eee katkısız insan olmuyor.
yükümden kurtulalı iki sene olmuş
yükümle ilgili çalışıyorum
belimi çok bükmüştü.
dallı güllü parlak ambalajıyla salınmakta
ben bu oyunu bozarım diye değil de
o paketin içi boş demeye geldim.
sanmalar var ya sanrılardan beslenen
bizden ötürü oluyor onlar
sanmasak mesela
aaa öyle mi desek?
düşünsek?
uymasak, hemencecik inanmasak.
özü biliyorum, tanışmıştık
onlar özlü değiller.
kokusuz çiçekler, tatsız meyveler satıyorlar
özgürlük ve saygı satıyorlar
yani kardeşim hepimizin olanı 
bize.
şimdilik böyle
böyle olmak zorunda değil
-se bir şeyler yapmak gerek
var bana varlar bana
en içten dilekler en içten dileklerimle diye söylenmez

saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder