20 Kasım 2023 Pazartesi

İspanyol

biliyorduk
bu ne demek şimdi
unuttuk demek sevgilim
unuttuk.
dans etmeyi biliyorduk
dur dediler saçmalama
otur
ve istediğin gibi de oturma sakın
dikme bacaklarını
düzgün otur
sus ve ağlama
ne diyecektim?
neden süründüğümüzü soracaktım da
başka şansımız yokmuş o zamanlar
ama bak ne buldum
masmavi kocaman etekli yıldızlı bir elbise
hadi tut elimden dans edelim
kör sokakları es geçmeyelim
kalabalıkları da ve meydanları,
nişan taşlarını. 
başımız dönecek diye korkma
dengemizi beraber buluruz
dünya aynı anda döner ve durur bize
hareket ve hareketsizlik an'da
hayat bir dans sevgilim
kendini ver. 
hayata kendini ver.
kendinden verme.
eksilmedik, taş değildik aşınmadık

böyle bir günbatımı sıcak renkli
ama taşlar soğuk artık.
cam taşı arar mısın benimle yazın
kayboldu bulduklarım.
hak ettim
hak ettim.
ben dans edeceğim,
katıl bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder