6 Haziran 2023 Salı

Paşa gönlüme

İçimde bir radyo var
Hüzünlü bir frekansta takılı kalmış
Çiçeklerim açmış
Bahar her zaman gelir
Yanında durur
Sıradaki şarkı kendime
Uçurtma uçuramamış çocukluğuma
Ağlamamaya çalışan
Boğazındaki düğümle
Göğsünü yatıştırmaya çalışan 
O küçük çocuğa
İyiyiz be çocuk
Tükenmedik
Her şeye rağmen değil
Her şeyle
Söz bir uçurtma yapacağım ve uçuracağım.
Kuşların şarkısıyla
Yeşilin bize verdiği yetkiye dayanarak
Gülümsüyoruz

Belki şöyle belki böyle 
Bu benim şiirim
Bu benim şiirim ve ben
Yolu gönlümce yürüyorum
Paşa gönlüme göre.
Bir şiir daha var buralarda
K diye başlıyor
Müteşabih idi.
Sırrına vakıf olmaksa niyet
O da kalbimeydi.
Artık her güzel şey 
Işığıma yüzüp yerleşsin
Bir köşeye.

Bir his var içimde
Bilmiyorum bazen oluyor böyle
Öyleyse eğer
Huzurluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder