7 Kasım 2015 Cumartesi

cebe tana'yla huzursuzluğa doğru

benim şairane rüyalarım var senin mısraların
düşerken bir dala takılması gibi kıyafetimin
bir çizgi film karakteri gibi
ne kadar daha tartar beni dal
senaryoya göre birazdan düşeceğim
kanım sıçramayacak kimseye sadece bir beyaz bulut
tanrım ben kaybolacağım

ben yolda kaldım
mecburi istikametler yüzünden
gitmek istemedim tersine yürüdüm
şimdi yürümenin ve mecburiyetin bir anlamı yok
ve tanrım sen bir tahtta oturmayı tercih etmedin

karanfiller yok
ben karanfili çayla tüketirim
tanıdığım bir ölü çok severdi şimdi hatırladım
mezarına uzun zamandır uğramadım

sokakları denizlere çıkmayan bir şehirdeyim
toprağından ayrılan bir solucan gibi
yarım bırakmamayı tamamlamayı arzuladım
kesildikçe
kesildikçe 
kesildikçe
artık sessiz ol çünkü geçmeyecek
sağır ol kendine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder